Rensa, rensa, rensa

Det är oerhört tillfredställande att rensa och slänga saker. Idag har jag börjat rensa ur garderoben, vilket är väldigt välbehövligt. Där finns mycket märkliga kläder som jag inte har en aning om varför jag köpte från första början. Särskilt tillfredställande är det förstås att jag gör denna rensning på tid som jag borde använda för att plugga eftersom det här är veckan när jag ska skriva klart både en inlämninguppgift om metod och göra 6 jobbiga statistikuppgifter. Undrar om det är på grund av detta som jag vaknar vid 4 varje morgon och inte kan andas. Panikattack? Definitivt för mycket ångest för att jag ska få tummen ur och sätta mig mer än max en timme åt gången utan att kollapsa av uttråkan, trötthet och stress.

Nedräkningen har börjat. Den 4e juni sitter jag där med en examen. Jaadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0