Eat it, Twilight!

Ännu ett underbart Supernatural-citat! Jag har äntligen sett senaste avsnittet och nu tar det sig igen tycker jag. Gillade inte förra. Fast det är trist att de håller pojkarna åtskilda. Onödigt tycker jag. Men vilket avslöjande i slutet på avsnittet! Nu vet vi vad säsongen kommer handla om förutom jakten på Gud, vilket jag bara tycker är larvigt. Känns som Sam återigen kommer vara den intressanta brorsan precis som i förra säsongen. Tråkigt om det är så att inte Kripke satsar lite på Dean, speciellt om det här blir den sista säsongen!

Sen älskade jag ju förstås Castiel-grejen, men det antar jag är självklart :)



Tyckte det var ganska bra av mig att skriva ett helt inlägg egentligen utan några spoilers! Inte illa va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0