Demons

Jag har hittat en ny tv-serie. Demons heter den och det är en brittisk serie om den sista i VanHelsing-släkten, Luke, som slåss mot diverse onda varelser. Effekterna är väl kanske inte de bästa, vissa demoner känns väldigt töntiga och jag stör mig på hur dålig amerikansk engelska som Lukes mentor pratar, men det är ändå en sevärd serie om ni känner att ni behöver något nytt. Eftersom det är en brittisk serie så är den bara sex avsnitt, så man ser den snabbt också. Sen får jag väl tillägga att Christian Cooke som spelar Luke är väldigt söt också, även om det är lite peddovarning på att säga det!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Coolt! Den ska jag kolla in. Sen måste jag säga, Lindström och Luuk! Kan det bli bättre :D Nu kommer jag sitta klistrad iaf^^

2009-05-09 @ 11:57:18
Postat av: Linda

JAG VET!! Kommer bli såå bra!

2009-05-09 @ 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0