Back in Borås, back to reality...

Jaha, nu var man tillbaka i verkligheten igen. Det har varit så skönt att ha jullov och bara rensa huvudet, men nu kan jag inte skjuta upp vardagen längre! Igår tog jag bussen tillbaka till Borås och idag har jag suttit och filat på det sista med rapporten. Jag känner mig inte helt nöjd, men ändå klar med den nu, fast jag vågar inte skicka in den ännu ifall jag skulle komma på något genialiskt under kvällen och natten. Klockan 12 imorgon ringer det i domedagsklockan.

Jullovet har varit väldigt skönt. Jag har bara slappat och ätit. Tur att det finns en hund på stället igen, annars hade jag nog inte rört på mig alls. Buster och jag börjar sakta men säkert finna varandra, men jag vet inte om jag helt och fullt kan kapitulera än!

Ett besök på min gamla arbetsplats Kolmårdens djurpark hann jag med också. Det var kul att komma dit igen. Men kallt! Vi stannade kvar där hela eftermiddagen och såg på julskådespelet också och förfrös både det ena och det andra, men det var mysigt i alla fall. Ett bra avslut på julledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0