Flicka

Har precis sett filmen Flicka. Jag ville egentligen se den mest för att Ryan Kwanten är med i den, men jag blev faktiskt positivt överraskad. Jag tyckte jättemycket om den. Självklart är storyn helt orealistiskt. Det finns inte en chans att man kan tämja en vild häst på så kort tid, men så är det ju i filmens värld. Men jag satt och mös en stor del av den, och resten satt jag och storbölade. Jag är en sån sucker för djur som skadar sig. Sen tror jag att jag gillade filmen för att jag sedan jag såg countrygalan med syrran förra helgen har varit lite nostalgisk och drömt mig bort till Texas, och den här filmen spann ju också på cowboytemat. Jag är så sugen på att börja rida igen!

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0