Effektivitet!!

De senaste två dagarna har jag fått otroligt mycket gjort. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag som vanligtvis är Little Miss Procrastination har nu varit fruktansvärt effektiv. Igår lyckades jag hinna med två biblioteksbesök med observationer till min rapport, en synundersökning, ett frisörbesök, att i stort sett bli klar med julklappsinköpen samt diverse tråkiga måste-göra-framför-datorn grejer. Bara studiebesöken var en stor bedrift för mig som har lokalsinne = 0. Jag gick bara lite vilse, men det var tillräckligt i snö/regnet. Riktigt äckligt väder igår!

Idag har jag putsat fönster, fått upp julgardiner, pyntat lite, tvättat kläder, skurat, dammat och fejat överallt och skrivit manus till bokpratet imorgon. Puh! Jag är helt slut!

Imorgon blir det Hungerspelen av Suzanne Collins och Boktjuven av Markus Zusak som avhandlas. Det ska tydligen vara en annan programledare den här gången, så det blir spännande!

                                                                                         

Kommentarer
Postat av: carina

Uhj uhj vad effektiv du är, det är allt tur att Nissarna jobbar för att du ska få en "fröjderfull" jul

2008-12-03 @ 19:16:25
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh vad spännande! Jag väntar med spänning!!

2008-12-03 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0