Australia

              

Igår var jag och syrran och såg Australia. Jag blev faktiskt inte alls besviken. Det är en mycket vacker film rent bildmässigt, tack vare Baz Luhrman skulle jag tro. Den var aningen för lång bara, men eftersom det innebar att man fick se Hugh Jackman lite längre så ska jag inte klaga alltför mycket! Han förtjänar verkligen sin Sexiest Man Alive-titel! Ojojoj...jag undrar om man träffar på någon som honom om man åker till Australien och driver boskap. I så fall bokar jag flygbiljetten imorgon!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Boka två närr du ändå håller på ;)

2009-01-01 @ 15:01:09
Postat av: E

En biljett till mig också tack!!

2009-01-01 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0