Melrose baybe

På 90-talet var min favoritserie utan konkurrens Beverly Hills. Jag missade inte ett enda avsnitt, var kär i Dylan (även om han ett tag fick konkurrens av Ray, dvs Jamie Walter), höll på Brenda i triangeldramat Brenda-Dylan-Kelly och gick såklart och önskade att flytta till LA. Sen när jag några år senare åkte dit var jag inte jätteimponerad, men det är en annan historia. Jag blev aldrig lika förtjust i spinoffen Melrose Place.

Nu finns det ju nya versioner av båda dessa serier. 90210 är just nu inne på sin andra säsong och av Melrose Place har det sänts två avsnitt. Jag måste erkänna att båda har blivit något slags guilty pleasure för mig. Melrose tror jag faktiskt kan bli riktigt bra. Det har de flesta ingredienserna som krävs i min bok. Sen hade jag föredragit att slippa Ashlee Simpson, men man kan ju inte få allt.

Old vs. new








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0