Alan Ball for president!

Läste precis en intressant intervju med True Bloods skapare Alan Ball om tredje säsongen. Tycker det är lite taskigt att han berättar så mycket om den och hur mycket han redan har bestämt när vi inte får se det förrän om typ ett år. Jag tyckte speciellt att det var intressant att höra hur mycket han ska lyfta in från de senare böckerna redan nu, vilket jag misstänkte redan när man fick veta att drottningen skulle vara med i den här säsongen. Mr Ball har tydligen läst alla nio böckerna nu och har ju en del att ta av! 

SPOILERVARNING!!

Som Alcide, min favorit av Sookies kärleksintressen, Hotshot-gänget och så tror jag mig läsa mellan raderna att fairy-familjen kommer blandas in redan, vilket jag är väldigt upprörd över eftersom det var väldigt tråkigt att läsa. Jag som tyckte det var skönt att äntligen bli av med MaryAnne. Vill inte ha nåt nytt att irritera mig på nästa säsong. Jag gillar vampyrhistorierna och that's it, möjligtvis med lite were-blandning. Borde inte va så svårt att hålla sig till det!

Ikväll blir det Alexander Skarsgårds debut i första säsongen på tv, 22.00. Don't miss!

Kommentarer
Postat av: Sis

Hur kan du tycka Alcide är bäst? Alla were-ritualer och grejer är ju läskiga :P stick to the dead Sookie! haha

2009-09-17 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0