Oh, Alex

Shit vad jag är dålig på att blogga! Det är ju lite ironiskt att när man har mycket att göra och mycket att blogga om så har man ju ingen tid att blogga och tvärtom.

Tänkte bara skriva om en film som jag ser fram emot med allas vår Alex O'Loughlin. The Backup Plan, där han spelar mot Jennifer Lopez. Lopez ska tydligen spela en kvinna som gör konstgjord befruktning och senare samma dag träffar sin drömman. Är säkert som alla andra romantiska komedier, men jag brukar ju gilla dem, och bilderna ser ju lovande ut, eller hur !?

Jensen Ackles flickvän (Daneel Harris) har en roll i den också, men henne får man ju inte gilla!





Det är ju kul om Alex kan få lite filmroller istället för tråkiga sjukhusserier. Jag såg en australiensisk film som han var med i i helgen, Oyster Farmer, och det var väl kanske inte det bästa jag har sett, men snygg va han ;)

Kommentarer
Postat av: Sis

Det var bland det sämsta jag sett:P haha

2009-10-28 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0