Dollhouse

Jag skrev ju om Dollhouse här innan det hade börjat sändas, men jag måste säga att efter att ha sett de första avsnitten var jag ganska besviken. Jag är ett stort fan av Joss Whedons tidigare serier, och saknade framför allt den humor som finns i dem. Ju längre serien har gått, desto mer har jag börjar gilla den och efter att nu ha sett klart hela säsongen (12 avsnitt) så får jag nog ändå säga att Whedon har övertygat mig ännu en gång. Nu hoppas man ju bara att serien får en andra säsong också, vilket inte är lätt numera. Vi får se! Hur som helst så finns det ett 13e avsnitt av serien inspelat som ska utspela sig 30 år i framtiden, men som troligen inte kommer att sändas på tv (trots att Whedon vill det) utan bara vara med på dvd:n. Trist, men inte mycket att göra åt antar jag, FOX bestämmer.

Nu är jag riktigt sugen på att se om Buffy också! Inte minst efter att jag såg en reunion från förra året med stora delar av skådisarna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0