Svältande 007

Jag har ju totalt glömt bort att blogga om årets skämt! Jag var och såg nya Bondfilmen i veckan. Den var väl inte jättebra, men Daniel Craig fyller ut kostymen väldigt väl ; ) Innan filmen började kom en biografkille in och berättade att de skulle komma in och kontrollera så ingen filmade och så, och det var väl ok. Det har man ju läst en hel del om också. Men det komiska var att de i reklamen innan filmen hade en liten film från filmbolaget där Daniel Craig med mycket bekymrad min uppmanar folk att tänka på alla filmarbetares liv, och låta dem leva vidare genom att betala för filmen istället för att ladda ner. Allvarligt talat! Finns det så många svältande filmarbetare där ute (som inte svälter sig frivilligt antar jag då...)? Är det dags att börja skicka hjälpförsändelser??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0