Jul jul strålande jul...

Igår hade vi en riktigt julig dag. Först var det julbord med hela familjen plus mina bröders flickvänner i Skänninge. God mat och trevligt sällskap. Riktigt mysigt! Fast som vanligt åt jag alldeles för mycket, men det är ju bara jul en gång om året!

Lite senare var jag och syrran på julkonsert i kyrkan. Det var både vuxen- och barnkör som sjöng. Jag vet att man ska tycka att det är fint med barn som sjunger, men det låter ju aldrig bra. Jag är ledsen, men jag tror att det måste vara ens egna barn för att man ska kunna tycka om det. Man fick i alla fall lite julstämning av vuxenkörens framträdande även om den försvann ganska fort när man kom ut från kyrkan och det regnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0