Succé eller FIASKO?!

Elton Johns produktionsbolag producerar för tillfället Gnomeo and Juliet för Disney. Jag tycker det låter som en kul film om två trädgårdstomtar från rivaliserande trädgårdar som blir kära i varandra. James McAvoy spelar huvudrollen och det är ju alltid kul. Att göra om klassiska verk på det sättet tycker jag oftast blir kul även om det sällan blir lika bra som orginalen. Men nu kommer bolaget också att producera något som jag inte kan förvänta mig blir annat än helgerån. Pride and Predator börjar spelas in i London senare i år. Elton John ska producera och skriva filmmusiken till den här filmen som tydligen ska börja som den klassiska Stolthet och Fördom för att sedan övergå till någon slags science fiction/ skräck-story när ett rymdskepp landar i familjen Bennets verklighet och börjar mörda folk. Om det här inte är ett skämt redan nu, så kan ju inte resultatet bli mycket annat i alla fall! Eller också blir det en klassiker...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, jag vet inte riktigt hur jag ska till mig den här infon.. Det måste va ett skämt! Den första, visst, kan bli kul. Men P&P? Tror inte det!

2009-02-18 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0