Hint, hint, hint : )

Nu ska jag mycket subtilt hinta om vem jag är och mina önskeklappar...för dem som vill veta ; )

Jag älskar såklart att läsa, nästan allt faktiskt, deckare, chick-lit, romantik och en del fantasy. Älskar av någon anledning det mesta med vampyrer. Älskar kostymdramer, älskar choklad, kaffe, korsord och andra små glädjeämnen. Vad jag inte gillar är svårare, men jag är inget jättefan av att bada, tror inte jag har tålamod. Jag är väl inte så särskilt pysslig av mig heller (undrar om det också hänger ihop med bristen på tålamod), men jag brukar periodvis ge mig på att sticka och virka.

Kommentarer
Postat av: Tomten

Jag uppskattar din hint, vi får se vad Nissarna kan hinna att få till.

2008-11-25 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0