American Music Awards

Har precis kollat klart på the AMAs. Det är alltid lika underhållande att se såna galor, speciellt amerikanska som är så otroligt påkostade. Artisterna gör alltid stora häftiga nummer och det är kul att se hur de försöker glänsa över varandra. Bäst på den här galan tycker jag var Sara McLachlans duett med Pink. De sjöng hennes fina låt Angel som jag bara älskar.

Det mest komiska var New Kids on the Block, gubbarna som hoppar runt och tar sig i skrevet som om de vore 20. Jag satt bara skämdes, plågsamt att se!

Sen tycker jag att det är synd att det 2008 fortfarande behövs så många låtar om independent women hit och dit. Kändes som nästan varenda kvinnlig artist hade det temat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0