Back to school

Jag kan inte direkt påstå att jag har samlat kraft och vilja under påsklovet. Snarare tvärtom. Det har varit underbart skönt att bara slappa varje dag, äta mammas mat och inte ha några krav på sig. I morse kände jag bara att jag ville skita i allt vad plugg heter och ligga kvar i sängen. Sen hjälper ju inte vädret heller direkt! Vinter är inget för mig! Men nu gäller bara att ta i och sätta igång direkt. Ingen mjukstart direkt. Och grupparbete hela resten av terminen! Det värsta som finns!

Hoppas jag får jobbet efter intervjun imorrn i alla fall. Jag behöver lite goda nyheter nu!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Uppdatera!!!!

2008-04-29 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0