God bless Ben and Jerry!!

Jaha tänker ni, nu har hon gått och blivit frälst av någon från Oas-mötet. Nja, riktigt så illa är det inte, men Ben and Jerry's måste vara Guds (eller djävulens kanske) gåva till mänskligheten. Sååå gott!! Jag såg till att fira mig själv igår med lite Chocolate Chip Cookie Dough och ett biobesök. Var äntligen och såg SATC-filmen. Underbart bra!! Jag grät och gapskrattade omvartannat! Det var liksom som att träffa sina väninnor som man inte har sett på länge.

Och för er som inte känner till det så är Oas ett kristet massmöte (ja, det är lika läskigt som det låter) som har invaderat Borås och ska va här de närmaste dagarna. 5000 pers. Så håll er inne och lås dörrarna!!

                              

Kommentarer
Postat av: Caroline

OMG! Stackare! Om du kommer hem och är omvänd känner inte jag dig^^ Lite Ben&Jerrys skulle sitta ganska fint annars i värmen :P

2008-07-25 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0